* بسيج بايد خط شكن فعاليت هاي علمي و پژوهشي باشد.

* علوم انساني پايه پيشرفت هاي علمي باشد بويژه در حوزه مغايرت تئوري هاي علوم انساني غرب با جهان بيني اسلامي كه بسيج بايد در بومي كردن علم بر اساس آموزه هاي ديني تلاش نمايد.

* بسيج در مباحث علمي، شناسايي كننده نخبگان و مشوق آنان است.

* بسيج، نخبگان علمي و تحقيقات و پژوهش هاي آنان را به دستگاه هاي دولتي علمي و صنعتي معرفي و متصل مي كند. يقيناً بسيج، بودجه حمايت از پژوهش هاي بزرگ علمي را نداشته و به ميزان بضاعت خود حمايت مالي مي نمايد.

* پايگاه بسيج بايد محل علم و دانش باشد و بسيجياني كه رتبه هاي علمي شان بالاتر است به ديگران آموزش دهند و به لحاظ درسي به ديگر بسيجيان كمك كنند.

* اگر مي خواهيم زير يوغ استكبار نرويم و قدرت مان بالا رود ودشمن اجازه تهديد نداشته باشد بايد علم را فراگيريم. علم يكي از بزرگترين توصيه هايي است كه اسلام مكرّرا به ما تأكيد كرده و از ارزش هاي اصلي و اساسي است و به همين خاطر حكومت اسلامي تنها حكومتي است كه شرط رهبري در آن «دانشمند و عالم بودن» است، لذا رهبري عزيز ما بالاترين رتبه علمي رهبران جهان را داراست. اين اهميت علم را مي رساند فلذا بسيجيان بايد در پايگاه، فعاليت علمي نمايند.

* هركس وارد بسيج مي شود بايد به لحاظ درسي و علمي ارتقاء يابد و براي خانواده اي كه فرزندش وارد بسيج مي شود اين پيشرفت محسوس باشد تا ديگران را نيز تشويق به عضويت در بسيج كنند.

* به جاي آنكه ديگران بيايند و براي بسيج امتيازات علمي نظير كنكور و ... قايل شوند بايستي بدانند كه بسيج نيازي به اين امتيازات نداشته و با توجه به رويكرد جدي بسيج به منظور فعاليت در مباحث علمي، بسيجيان همانطور كه تا كنون خوش درخشيده اند در ادامه نيز رتبه هاي بالاي كنكور را از آن خود خواهند نمود لذا بايد نسبت به ارتقاء سطح علمي بسيجيان، تلاش و برنامه ريزي نمود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب ها :